La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

diumenge, 17 de maig del 2020

Carta als reis

Carta als reis

Estimats reis,
us escric en motiu del meu desacord;
no és un problema d'actitud ni desacord,
possiblement només sigui ideològicament.

Encara que pogués fer dos cèntims d'aquests,
el motiu principal d'aquesta carta és demanar.
Per aquesta raó i perquè m'he portat molt bé,
m'agradaria que em portessin els següents regals:

Primer de tot, desitjo viure en un món d'igualtats,
m'agradaria passejar pel carrer sense ser criticat.
Sé que tot això no és culpa vostra sinó de la societat,
que malgrat aquesta ha trencat estètica segueix un patró de superficialitat.

El meu segon desig és diners de cartró,
estic fart de que el món tingui una mentalitat tan capitalista,
de que més de la meitat de població estigui aturada
i, polítics, església i vosaltres mateixos visquin tan bé.

El meu tercer desig, va relacionat amb el segon,
és una simple pregunta que només vosaltres em respondreu.
Com pot ser possible que sense fer ni brot, sense treballar
ni fer servir el cap, arribeu tranquilament a final de més?

Seguidament unes magnífiques aportacions;
només demano canviar les bales per pètals de flors,
menys policia i exèrcit i més educació
i que totes les subvencions a l'església se les emporti la sanitat. 

Per acabar i per no estar tota la nit, només demano carbó,
no perquè m'hagi portat malament ni molt menys;
el demano per a veure si els hi agrada
i us adoneu, que ja els hi passat l'arròs. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada