La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

diumenge, 19 de juliol del 2020

Qüestions quàntiques

Qüestions quàntiques

Sóc viu o sóc mort?
La sensació palpable del meu rostre
afirma la vitalitat del meu jo,
però la percepció de l'aire fred em confon.

No és física la sensació de l'ànima,
21 grams exhaurits en defunció;
petita massa reduïda que esdevé
a la teoria principal dels dos cossos.

Però n'hi a un que predomina en l'altre
i jo sóc el que resta insignificant,
aleshores, estic viu o estic mort
si el pes que falta se l'ha endut l'albada?

Diuen que en teories quàntiques
pots estar viu i mort a la vegada,
que existeixen realitats paral·leles
definides per un gat dins d'una caixa.

Aleshores em qüestiono,
com puc estar viu i mort a la vegada
en una mateixa dimensió
i en un mateix univers?

Quines preguntes més absurdes
quan la solució està en què tu i jo
hem compartit una mateixa realitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada