La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dimarts, 12 de gener del 2021

Enfilant-me per les branques/Por las ramas

Enfilant-me per les branques

Sempre m'enfilo per les branques
d'un arbre que no puc escalar.
Ja no m'importa passar d'una a l'altra
ni el perill que hi ha d'esllavissar.

Tocar el cel amb les mans
o acariciar les figures trencades dels núvols
ja no són l'objectiu principal;
sinó els fruits que recullo pel camí.

Tant si fa vent com si plou,
tant si llampega com si neva
no deixaré de banda aquesta senda.

Passejaré a través de les bardisses
i em curaré les ferides de les punxes;
perquè com ve sabem, cada rosa té la seva espina.


Por las ramas

Siempre me subo por las ramas
de un árbol que no puedo escalar.
Ya no me importa pasar de una a otra
ni el peligro que hay de resbalar.

Tocar el cielo con las manos
o acariciar las figuras rotas de las nubes
ya no son el objetivo principal;
sino los frutos que recojo en el camino.

Tanto si hace viento como si llueve,
tanto si relampaguea como si nieva
no dejaré de lado esta senda.

Pasearé a través de los matorrales
y me curaré las heridas de las espinas;
porque como bien sabemos, cada rosa tiene su espina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada