La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dimecres, 2 de gener del 2013

La bassa

Bon dia de 2013! Espero que les celebracions hagin estats adientes i que la resaca no sigui bèstia encara!

No us taladraré més i anirem a pel poema directament!! Parla d'un mateix, d'observar-se, d'adonar-se'n que no estàs bé i que quelcom ha de canviar. Be, escrit a principis de 2010!! Agur!


La bassa

Et miro, em mires,
solament ens separa aquesta barrera.
Realitat? O ficció?
Quantes vegades m'ho he preguntat.

Et miro, em mires,
dolça admiració pels físics
que condemnen aquest mirall líquid
en què es reflexa el meu ser.

Em mires, et miro,
fracassen els meus somnis i la inspiració;
em mostra a la meva esquena
un món que no puc carregar.

Em mires, et miro
i em perdo en la teva mirada;
abatuda, cansada,
amb l'autoestima destrossada.

Et miro, em miro,
impotència de satisfacció,
la calamarsa fa justícia,
partint el meu cos en dos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada