La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dijous, 24 de gener del 2013

Estació 2.0 (29.12.12)

Estació 2.0

Siempre cuesta decir a una persona que la amas, aunque lo que realmente cueste no es el valor ni las maneras, sino el echo de quererse a uno mismo para poder tener el valor y las maneras de decirlo...


Un altre tren, a la mateixa estació i tu marxes amb un altre tren. Veure que el tren carda el camp per davant teu dues vegades i en cap d'elles puges per seguir un mateix camí fa que totes aquelles estelles se't vagin clavant com vidres petits que no veus, però que al cap i a la fi són els que fan que vagis sagnant mica en mica fins quedar-te sec. Recordo que fa temps vaig escriure una redacció que parlava dels cinc minuts, aquells que tant agraden a uns i que, encara que jo no sigui de gaudir-los, últimament els faig molt sovint. Doncs això, parlava dels cinc minuts que dorms des de que sona el despertador, el pares, dorms i fins que torna a sonar al cap d'aquests minuts no et tornes a despertar. Esmentava que en aquells petits instants era quan Morfeu es lluïa i tot el que arribaves a somiar en aquells 300 segons, era el que més desitjaves, el que en certa manera havies de lluitar per això, el que et mostrava més o menys els camins que havies de seguir, tot plegat, els trens. I encara que sigui un suplici veure't marxar cada volta, que sàpiga que en breus tornaré a aquest purgatori ple de comiats, haig de ser pacient, esperar el torn que la vida em presenti, doncs no seria tan pacient si no hagués tingut oportunitats, ja que encara que no hagi pujat al tren, és un purgatori i, fins que el meu cap no demani redempció o al final caigui en plaer de pujar-hi, sento que tindré les oportunitats. Primer de tot, però, ordenar les meves idees i la meva vida i, després; acceptar dos aspectes: El primer que cada rosa té la seva estella, la segona que Morfeu em castiga amb els teus ulls cada matí...”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada