La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

diumenge, 7 de febrer del 2021

Es(s)encial (2014)

Hola Hola!

Avui us presentaré Es(s)encial, el darrer llibre de poesia editat i publicat. Com veieu, fa temps que no escric... Tinc un projecte en marxa, però encara no el tinc finalitzat, tot i portar anys treballant-hi.

No obstant això, avui el que us presento és quelcom que s'endinsa a la meva ment. La majoria de les poesies són més abstractes i més treballades. Tot és orgànic, doncs els anys passen i la ment es va nodrint de moltes més experiències, vivències,.. tot agafa més perspectiva.



Perquè Es(s)encial? Bé, aquest llibre està escrit tant en castellà com en català, no hi han traduccions com a Renovatio, simplement, segons com bufava el vent dins la meva ment, ho escrivia en català o en castellà (és la màgia de disposar de dos idiomes tan rics).

Us enrecordeu d'aquelles entrades de Esas cosas insignificantes llamadas esencias? Us les deixo enllaçades:


Doncs la veritat és que la paraula esència sempre m'ha semblat fascinant! Poder decidir què és allò que considerem esencial o prescindible, és quelcom rellevant pel creixement personal.

Digueu-li fascinació o obsessió, però amb A Destiempo Rock també tenim una cançó que es diu Esencias.

No us taladro més! El dia 9 comencem i, al ser essencial, no cal posar títols a les coses, així que serà poema I, II, ...

Salut!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada