La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dilluns, 30 de novembre del 2020

Bocins d'un cor ple de ceguesa

Bocins d'un cor ple de ceguesa

Com una fletxa de Valentí vas arribar,
i com aquesta te n'has anat.
Tota tu va captivar els meus ulls i cor,
però la distància ha optat per fer-los miques.

I ara torno a ser aquell cec viatger,
amb la diferència de tenir un destí present.
Mica en mica aniré collint els trossos dels batecs,
que en tornar de veure't vaig deixar pel camí.

A les palpentes seguiré caminant,
doncs la meva vista he perdut amb l'esperança;
juntament amb el meu cos que va minvant.

I malgrat el teu cor és fruit de les meves mancances,
escriuré mil versos sobre tu per anar avançant
i aconseguir que al final dels dies, sigui al teu costat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada