La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dimecres, 19 de desembre del 2012

Postal d'amor (flor)

El tiempo nace muriéndose es como una cuenta atrás de una alarma o un detonador. Si pudiera rectificar los errores o situaciones de mi vida, estoy seguro de que tú permanecerías en la situación que te corresponde ahora; ser la única flor que prevalece sobre el hielo de este frío invierno.


Avui el poema que tanca la sessió de tardor i dona inici a la d'hivern, com diu Marea en la seva cançó de Pedimento ho descriu molt bé:

Y de pronto aletear hacia el invierno para remontar de nuevo...”


Postal d'amor (Flor)

Aquí estic, trista i pansida,
segueixo el destí marcat,
cap baix intento aixecar el vol
com les papallones sobre meu, quan era bella.

I tot s'entristeix, el sol s'ennuvola,
mirada fixa a terra;
recordant, enyorant aquella època
que els seus rajos m'escalfaven

i emplenaven la vida al meu cos nu,
ara vell, ara gastat pel fred,
pel vent, per l'aigua;
arrugues que no em deixen nodrir.

Enlairo la vista per últim cop,
avui el cel és clar, el fred és sec;
el vent fa caure l'última capa que duc
se'm cega la mirada observant-la en el mar de fulles.

El canvi s'apropa, ara ho veig clar,
els temps difícils substitueixen als bons,
se'm fa bonic pensar que els meus vestits,
junt a aquestes fulles, serviran de marca

           en aquesta postal d'amor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada