La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dissabte, 29 de desembre del 2012

Per emplenar (el teu amor)

"Si confundimos los parámetros del quiero y no puedo..."

Bona nit a tothom! Espero que les inocentades hagin estat lleus! Us deixo el poema d'avui, una mica romanticón, però be, de tant en tant no va malament (a més a més, és el que toca!)



Per emplenar (el teu amor)

A vegades sentim la necessitat
de dir les coses sobre un paper blanc.
Sentim l'obligació d'escriure, d'expressar,
d'imprimir les nostres idees sobre l'infinit clar.

Com jo en aquest cas, escric per emplenar,
per intentar cobrir l'espai buit que hi ha al paper,
per intentar omplir el petit forat que ha deixat el teu amor,
en el poema anterior, que és gairebé negligible.

I ho faig, perquè podria parlar dels teus ulls,
dir que són els que em m'empresonen cada cop,
cada mirada, cada instant, cada segon
i que amb el sol el marró es torna color mel.

Em perdo, em perdo dins els teus ulls,
com dins els teus petons, com les abraçades
i si, podria escriure milers de versos i rimes
parlant de tu, de com t'estimo.

El problema esdevé del sentit d'aquest poema,
que l'escric no com els altres,
l'escric amb la finalitat d'emplenar una pàgina més
tot i que sent sincers, tu ja has omplert totes les pàgines de la meva vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada