La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dissabte, 5 de setembre del 2020

Tres quarts d'una

Tres quarts d'una

Tres quarts d'una, la nit va per mi;
les agulles m'assenyalen, el temps toca fons.
Avui la sorra se m'escapa, desert infinit,
la vida se'm queda buida, amarg comiat.

Malgastada sigui la sort de tornar-te a veure,
això recordo cada nit, amb la lluna observant-me.
El cap em dóna mil voltes, quan arriba el vespre
i la teva imatge en el meu cap, dient-me adéu.

Me'n vaig, sentit contrari a la teva direcció,
seria un il·lús si jurés no mirar mai enrere
i un mentider si digués que encara no ho he fet.

Però al cap i a la fi me'n vaig buit i sol,
amb el temps escapant-se per les mans
i la vida, juntament amb tu, s'evadeix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada