La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

diumenge, 17 de març del 2013

Mientras tu llegas, esperar



Mientras tu llegas, esperar”

Cansat, cansat de tantes coses menys de viure, de gaudir de cada pas i de cada objectiu, continuo pensant amb tu. S'acaba l'hivern i mica en mica tot tornarà a emplenar-se de colors, les fulles, les plantes, les flors, el cel, el mar, les muntanyes... però el fred encara abraça la llarga solitud. Realment no importa, em sento còmode amb aquesta sensació de solidificació de sentiments, sensacions, batecs i essències, res importa, res excepte tot.

Els camins de la vida ens ensenyen a caminar cada vegada amb més seny, sense por de trepitjar cada vegada més fort per deixar les empremtes a cada pas. Possiblement, com ja havia esmentat en algun que altre text que he penjat, el vent acaba erosionant aquestes marques per poder tornar enrere en cas de rectificar, tal i com ho fa amb les muntanyes. Poden passar segles abans no acabin d'ensorrar-les, però te una força inimaginable i incomparable envers al temps que resta de la nostra existència.

El problema d'aquest vent és l'aire tímid que a vegades provoca. Aquella sensació de parar-se per poder agafar aire i tornar a la caminada, a vegades és massa llarga i, sense adonar-nos-en, sospirem a batzegades llargues quan ens transporta l'aroma en petits bocins de flors, aigua, sorra i terra mullada. Els sospirs es transformen en petits vidres que es van clavant en el nostre cos, suaument, com una carícia que manca d'un tacte ferotge i que d'una manera semblant a uns impulsos constants amb pics deduïbles, em van recordant a tu.

Ara mateix em trobo en aquest descans, respirant com si després d'una gran carrera es tractés i jo hagués arribat al final de la primera etapa. He après a caminar sol, he après a agafar-m'ho amb calma, he après a aprendre dels meus errors i a intentar rectificar-los sense la necessitat de saber per quins camins he passat des de que vaig començar la meva pròpia batalla, la meva vida; però sobretot, he après a prescindir de la teva presència constant a la meva ment.

Ja no necessitaré amb urgència la teva companyia en aquest camí, simplement l'esperaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada