La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

diumenge, 21 de juny del 2020

Malaltia terminal

Malaltia terminal

Sellejats els teus llavis,
que dels meus mai més seran esclaus.
Ara sóc jo l'esclau de mi mateix,
de mi, de la tristesa i la soledat.

I ja puc cridar pel desert,
que en aquests indrets ningú m'escoltarà;
ànima en pena que el vent esborra el pas,
sentiments tancats en aigua salada.

Fredes les nits, una altra nit,
ja m'agradaria que tot fos com pluja en primavera;
oblidar-te sense esment ni prejudicis
i que el vent s'emportés el record que has deixat en mi.

Em falta l'aire per expulsar el verí
que has deixat en el batec del meu cor,
que em sentència a cadena perpètua
en un oblit sense fi.

Cicatrius mal tancades que esquinça l'ànima,
mancances de solucions d'aigua i sal;
si el teu fibló m'ha infectat per tot el cos
i el remei ja no funciona treballant amb fang.

Esculpint la teva imatge dins el cap,
febre accelerada de bons records;
ja només queden les fotografies
i una malaltia impossible de curar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada