La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dijous, 11 de juny del 2020

L'acceptació

L'acceptació

Només demano una resposta,
què puc fer si no es compleixen les meves pregàries?
No comprenc la realitat que m'envolta;
m'empresonen les imatges dels somnis.

No he estat una pedra en el teu camí,
però no nego haver-me plantat en ell.
Què faig si ara he perdut el rastre
deixant enrere el meu present?

I en la brisa de l'aire sento el teu perfum;
en l'impacte els teus braços ofegant-me.
Maleïts records que no puc oblidar
si quan tanco els ulls veig la teva imatge.

Com rectifico aquesta condemna
si no aconsegueixo el perdó propi?
Aleshores, sóc culpable de l'afirmació
o sóc esclau de la negació?

Només trobo una solució d'unicitat,
que raona el fet que quan la nit és gris i freda,
hi manca l'escalfor de les teves paraules.

Una única explicació de perquè el cel és núvol
si a les estrelles les arrauleix l'aire.

Possiblement trobi les respostes si, finalment,
accepto que ja no hi ets, que estic amb els ulls embenats
i jo, només he tingut mala sort.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada