La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dimarts, 2 d’abril del 2013

Calma inquieta

Després de la tempesta, arriba la calma, inquieta per culpa de les pors d'una altra contratemps, ja sigui extern o intern...


Calma inquieta

M'arrossega contra tot pronòstic,
jo només intento escapar,
oh! monstres de gas que disparen,
molècules humides contra el meu cos.

Buscant refugi el trobo en les fulles,
tot i que alguna em fa el parany;
de ruixar-me de cap a peus
o d'enfrontar-me amb les erugues.

I em torna a arrossegar,
sacseja el cel blau que feia de matinada
i, incontroladament s'endu la petita fulla
amb la que jo havia trobat suport.

S'apropa el bon temps,
però per contra esdevé tempesta,
ara només és el fort vent
qui em priva d'arribar a casa.

La situació es calma,
sabem que després del fred tenim refugi,
sobre el mateix ecosistema
en què nosaltres vivim.

Cal afanyar-se, no deixar rastre,
a poc a poc el sol surt, negligint els núvols,
però el vent no s'apaga;
ja vindrà quan tot es calmi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada