La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

dimecres, 17 d’octubre del 2012

Partida perdida

Continuem amb l'espera dels versos de ... vora el mar que fins a finals de tardor (mitjans de desembre) no seguiré la seva publicació per motius de situació temporal dels poemes. D'aquesta manera, com vaig fent des de l'últim poema publicat (El teu nom vora el mar) aniré publicant cosetes relacionades amb el blog. Avui presentem un text que reflexiona els valors de guanyar o perdre, el seguir caminant amb la sensació de que el fred gèlid de l'hivern congela l'ànima:

Partida perdida

"Se perder, pero me gusta ganar. Recuerdo decirte esto mientras llenaba tu cielo de estrellas y arropar la luna con ese vestido tan insípido mientras me acurrucaba entre tus cabellos. La distancia que nos separa no se puede medir por las calles que entre medio hay, pero si que se puede percibir por ese vestido echo pedazos de noches nubladas y lunas divididas entre ambos, de velas que se encienden y luces que se apagan, de soles que me tiran en cara todas las noches que buscando una respuesta me las paso en vela, sentado junto a estrellas y constelaciones de cristal que son las únicas que supuran las heridas, las únicas que me dejan vacío de todo y lleno de nada."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada