La despedida es el umbral del cielo y la esencia del infierno

divendres, 21 de juny del 2013

Sobre catifes de sorra (dies d'estiu)

Comencem la temporada d'estiu!


Sobre catifes de sorra (dies d'estiu)

Sobre catifes de sorra romanc estès,
sota la teva atenta mirada, just a sota del cel blau,
contemplem de lluny l'infinit oceà agafats de la mà
i jugant tímidament amb els peus plens d'arena.

I avui és la platja qui ens acull amb calma,
ens perdem amb els ulls tancats amb el so de les onades
i les confonem fàcilment amb la remor de les fulles
dels arbres que fan ombra en aquesta bonica cala.

Més no tan bonica com els teus ulls,
que mentre els dos estem bocaterrosa els observo amb deteniment,
encara que siguin tancats, m'enamora esperar amb impaciència
el moment que et sentis observada i tornis a obrir-los.

I ara si que és bellesa destacada,
en aquests ulls on jo m'hi perdo
en els que toquen lleugerament el sol
i tornen mel el color negre.

Un somriure es dibuixa pels teus llavis,
fa un dia perfecte però aquest adjectiu se l'hi atributa
per la teva companyia, més sinó fos per aquesta,
mancarien de sentit totes les albes que em llevo pensant amb tu.

Tu ho ets tot per mi
i em fas sentir immens quan m'agafes de la mà,
quan em dónes un petó suau a la galta i a cau d'orella
em dius allò que m'encanta escoltar.

I et torno a mirar, amb una sola mirada
ens entenem i, amb aquesta; et torno tot el que m'havies donat
feia un instant; no suficient per justificar lo molt que m'importes
és doncs quan decideixo fer el mateix que havies fet.

I ara ens alcem, ens dirigim a l'aigua,
que bella que és la Cala de Sant Francesc;
allà de fons reptem l'eternitat, que ens mira amb els ulls
però no tenim por, jo veig el mateix quan et miro.

Dins els teus ulls veig l'eternitat,
doncs és amb tu amb qui la vull compartir.
Tampoc tens res a envejar a la bonica Cala,
doncs la bellesa és una de les teves qualitats.

Ara t'agafo de la mà i et miro:
“recordes com deixàvem les nostres petjades marcades
sobre la platja humida?”...

...“Tornem-les a dibuixar en aquests dies d'estiu.”



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada